私の小冊子続編が出来てきた!

「シニアボランティア経験を活かす会」の編集担当のHさんから送られてきた.小冊子の私の活動に対する解説の「言葉」が素晴らしかった。
・・・・・・・・・・・・・・
「ともかく動いてごらん、答えが出るから」を胸に秘めに、障害者を支援キルギスに派遣されたSVは多くの仲間と出逢った。「人との出逢い」が支援活動に発展していった。しかし、いつも彼等の願いが叶えられたわけではない。そんな支援に対しても、相手から感謝された。「ともかく動いてごらん、答えが出るから」を胸に秘め、自分に言い聞かせ、「ミーシャ」は活動した。
・・・・・・・・・・・・・・
私は活動の原稿を書いて送ったものを上記の様に端的にまとめていただいた。流石、編集者である、
それと一緒に掲載された写真は下の地元ランニングクラブとの交流だった。

地元ランニングクラブ1
スポンサーサイト

コメント

flvwgyq@gmail.com

Hello there! I could have sworn I’ve visited this site before but after browsing through some of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly delighted I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back often!
kd shoes http://www.kdshoesstore.com

upmvxlib@gmail.com

I like this blog very much, Its a rattling nice post to read and obtain info . “Oregano is the spice of life.” by Henry J. Tillman.
kd 10 http://www.kd-10.com

wqjxpb@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

qswpgnoyym@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

bbtcjcv@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

zornxrzsxbn@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

kbwvrf@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

eumafd@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

znwsiecmr@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

qqaaqi@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

ttssajrqg@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

ubqztwvf@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

cxiftpun@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

azntjmmehh@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

fbfgxntp@gmail.com

I’ll immediately grab your rss as I can’t to find your email subscription hyperlink or newsletter service. Do you have any? Kindly permit me recognise so that I could subscribe. Thanks.
air jordan 31 http://www.airjordan-31.com

auwiuqae@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

iqvnlysy@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

znohmqwvyqg@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

mfqjbxl@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

jnadfmmnqo@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

atefsrnl@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

ysslvogglbj@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

woulcakxf@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

fgyayrk@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

lamfktuhqot@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

ixbkxdi@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

nsdyyivy@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

kdjerp@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

ehvgtoc@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

jlajhqfspu@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

wmnqadxowxe@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

isjbqaxd@gmail.com

I simply want to mention I’m all new to blogs and actually enjoyed you’re website. Most likely I’m planning to bookmark your website . You surely come with incredible article content. Cheers for sharing with us your webpage.

uahidnogx@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

spkprqus@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

vniqqvuema@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

xyvasygxoqj@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

bzxynw@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

fzartc@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

gqbwdpqp@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

fwazvxnc@gmail.com

I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good. I don’t know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren’t already ?? Cheers!
adidas ultra boost http://www.ultraboostadidas.us

nzbfezsxls@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

bpvzbqvvr@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

fhyvmszhpe@gmail.com

Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I¡®ll probably be again to read much more, thanks for that info.

hudaxcgdzz@gmail.com

I just want to say I’m newbie to blogging and seriously liked you’re website. Most likely I’m want to bookmark your website . You really come with fabulous stories. With thanks for sharing with us your web page.
lebron soldier 11 http://www.lebronsoldier-11.com

cdmittbsf@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

fuoiuanop@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

osmzppky@gmail.com

Que en la cama de uno cada uno reine y gobierne como le plaza. De acuerdo contigo. La moral judeo cristiana del pecado que reconcome para quien la quiera. ¿Que el consumo ha cambiado un poco la danza legendaria del ‘roneo’?. Puede ser, pero podemos casarnos en las Vegas y tomar precauciones. ¿Acaso no es maravilloso?
cartier diamant ring replika http://www.billigschmuckverkauf.com/tag/cartier-love-ring-replika

tazqckcnq@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

qksvuojubj@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

cfdlbi@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

yqukft@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

dhtkuiotyt@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

lmkibdsr@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

jsytvn@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!

okqliji@outlook.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 私の小冊子続編が出来てきた!
<a href="http://www.g949g327489w7b9b9gj8cma52gpx3nuqs.org/">appzheycoqx</a>
[url=http://www.g949g327489w7b9b9gj8cma52gpx3nuqs.org/]uppzheycoqx[/url]
ppzheycoqx http://www.g949g327489w7b9b9gj8cma52gpx3nuqs.org/

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

sonvsnbyid@yahoo.co.uk

I’ve recently been thinking the exact same matter personally lately. Happy to see somebody on the same wavelength! Nice article.

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー) URL

プロフィール

matsushin3825

Author:matsushin3825
まっちのブログへようこそ!
・ニックネーム:まっち
・本名:松田信治
・居住地:青梅市
・誕生日:1949年7月25日

自己紹介
・JICAシニア海外ボランティア 平成22年3次隊
 (職種:視覚障がい者指導)
・派遣期間;2011年1月12日~2013年1月11日
・任地:キルギス共和国、ビシケク市
・配属先:視覚聴覚障がい者協会(NGO)
・家族:妻と長女、長男
・血液:O型
・職業:東芝で定年までコンピュータ関係の仕事に従事,(社福)国際視覚障害者援護協会にて3年間勤務,元JICAシニアボランティア
・所属:アキレストラッククラブ、バンバンクラブの伴走サークルに所属
・NPO法人、シニアボランティア経験を活かす 会員
・NPO法人、ホールファミリーケア協会、第37期傾聴ボランティア養成講座(25時間)修了者
・趣味:伴走、手話、傾聴

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
月別アーカイブ
カテゴリ
FC2カウンター