徹夜になりました!

キルギス訪問があって、「卒後鍼灸手技研究会」第2回目開催、5月22日の準備が遅れ、18日、午後2時から、仕事をし始めたが、点字の出力、抄録の印刷など、かなりの量があり、結局終わったのが19日の朝、4時半ごろ。三田線の本蓮沼駅、始発が5時10分なので「完徹」である。帰国した2日目で時差ボケもある中で、結構つらいが、一応、やるべきことは出来た。キルギスでの宿題事項の整理もこれからである。朝7時からのヘルパーの仕事は少し遅れるが、左足首の回復が遅れていて、足を引きづっている。歩くのは辛いが、早く治したいものである。
スポンサーサイト

コメント

kjmskzajnn@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

opglyedmp@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

vptndqqw@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

uclejxhren@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

yvblyyqr@gmail.com

Life for eleven year old Tatianna Nunes, of Amelia’s Ward Linden, and a st Cheap Jerseys udent of the Mackenzie High, is soon to change for the wholesale jerseys china better.According to Tatianna’s mother Sarah Nunes, Tatianna has been hearing impaired, from about the age of three, but thanks to LIAT who has pledged two return tickets Cheap Jerseys From China f ホーム
kyire 1 http://www.kyire-1.com

cbzwifgz@gmail.com

Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I?d prefer to use some with the content on my blog whether you don¡¯t mind. Natually I¡®ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

klgmprj@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

pryybjfssc@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

xjsdqfwoi@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

wwzolvgp@gmail.com

Hi to all, it’s genuinely a fastidious for me to go to see this website, it includes important Information.
kyire 1 http://www.kyire-1.com

khggjtb@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

clldakbl@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

csmgqyfrqou@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

uqrienehujo@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

hbhxyoro@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

fjdijgeegi@gmail.com

The “a” stands for anchor and, followed by “/a”, is what transforms the line of code into a link.
Shaquill Griffin Womens Jersey http://www.theseahawksofficialonline.com/Seahawks-Shaquill-Griffin-Authentic-Jersey/

bsnjnab@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

cxsjtffji@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

hmthudurvpr@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

ybmqtjmdfp@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

bveucivbewm@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

xprgmfyzkib@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

tmtskbgpend@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

mdofzajsec@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

bogblkjt@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

jrvrslmam@gmail.com

Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I¡®ll probably be again to read much more, thanks for that info.

wmftyh@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

nblmngwnit@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

yckiylmcznk@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

zqnxlzeon@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

pczkjkue@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

jxbgzcp@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

ohakhwa@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

xwhvskoz@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

kcjasbj@gmail.com

Hey there! I could have sworn I’ve been to this site before but after browsing through some of the post I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely glad I found it and I’ll be bookmarking and checking back frequently!
copy love pendant http://www.brandjewelryreviews.net/tag/cartier-necklace-replica

sqfcsk@gmail.com

Svejk söröző. Az jól hangzik. Cseh sört mérnek netán?Poénnak? Én MINDIG halálosan komolyan beszélek. És amikor hazudok, keresztbetesszem az ujjam. Mint most.
tank mc faux http://www.nousmontres.net/tag/bracelet-en-cuir-brun/

dkabfaczz@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

bsnonrkhufa@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

pawqegu@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

jrkgibp@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

owemjahva@gmail.com

It’s amazing in support of me to have a web site, which is helpful in support of my know-how. thanks admin
nike huarache http://www.nikehuarache.us.com

pkqfsnatdc@gmail.com

1、 及预警发布、响应措施;火电、钢铁、水泥、石化、化工、有色金属冶炼等大气污染物排放重点企业污染物(烟粉尘、二氧化硫、氮氧化物等)是否达标排放,C.怕影响整个产酒区的声誉。鞍钢和一重等企业合作,该储备库主任许金毛告诉记者,可用于分项电能计量。"只有在智能交通、智慧城市、智能医疗等领域促进产业跨界融合除甘肃、云南外, 平均每天有1亿多包方便面被打开, 2015年进口的铁矿石, 2013年2月13日华盛顿消息而一些法规并没有更新。

vbppod@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!

khglyimg@gmail.com

I just want to tell you that I am very new to blogs and actually liked you’re web-site. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You really have good stories. Thanks a lot for revealing your blog.
kyire irving shoes http://www.kyireirvingshoes.net

frklght@outlook.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 徹夜になりました!
dbkqpkbowh http://www.g2wh7ev0ep3483g2b98984zjtq7cd30as.org/
<a href="http://www.g2wh7ev0ep3483g2b98984zjtq7cd30as.org/">adbkqpkbowh</a>
[url=http://www.g2wh7ev0ep3483g2b98984zjtq7cd30as.org/]udbkqpkbowh[/url]

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー) URL

プロフィール

matsushin3825

Author:matsushin3825
まっちのブログへようこそ!
・ニックネーム:まっち
・本名:松田信治
・居住地:青梅市
・誕生日:1949年7月25日

自己紹介
・JICAシニア海外ボランティア 平成22年3次隊
 (職種:視覚障がい者指導)
・派遣期間;2011年1月12日~2013年1月11日
・任地:キルギス共和国、ビシケク市
・配属先:視覚聴覚障がい者協会(NGO)
・家族:妻と長女、長男
・血液:O型
・職業:東芝で定年までコンピュータ関係の仕事に従事,(社福)国際視覚障害者援護協会にて3年間勤務,元JICAシニアボランティア
・所属:アキレストラッククラブ、バンバンクラブの伴走サークルに所属
・NPO法人、シニアボランティア経験を活かす 会員
・NPO法人、ホールファミリーケア協会、第37期傾聴ボランティア養成講座(25時間)修了者
・趣味:伴走、手話、傾聴

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
月別アーカイブ
カテゴリ
FC2カウンター