横田駅伝を走ってきました。

雨、雨、雨の中、バンバンから3チームが横田駅伝に参加しました。バンバンなんこ、バンバンわんこ、そしてバンバン美女と野獣です。着替えの基地内の体育館は、すし詰め状態。何とかステージの上にブルーシートを引いて、着替え後、小雨の中に繰り出しました。横田駅伝が他と何が違うと思いますか?それは、ここ基地内は「アメリカ」なのです。基地のバンドチームの演奏あり、ターキレッグの丸焼きが800円と売り子はアメリカ人です。そんなスタート前の雰囲気を楽しんでいるうちに、第一走者のスタートが近づいてきました。我々バンバンナンコのトップバッターはキティさんとまっちゃんペア。小雨に中、見なくなりました。第二走者は山口さんとキャンベルペア。皆さん、無理せず、キロ6分ほどで戻ってきました。第三走者はなおちゃんとアオモンさん、そのタスキを伴侶のなべっちと私が受取り、最後の5キロを走りました。最後なので走っている人は少なく何度か道を間違えそうになりましたが、キロ5分半くらいでゴールしましたね。以前のなべっちではありませんでした。他のチームも皆さん、仮装で走ったり、雨の中を楽しんで走っていましたね。大会後は立川駅で降りて昼食、御苦労さん会となりました。来年も皆さん、もっとチームを作って参加しましょう!

2014横田駅伝


以上
スポンサーサイト

コメント

nuftiakarj@gmail.com

Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I?d prefer to use some with the content on my blog whether you don¡¯t mind. Natually I¡®ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

rhvfydgcc@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

iribbqf@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

iiuynhuzf@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

oybjnkay@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

kouetqm@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

ptdqdjir@gmail.com

I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but definitely you’re going to a famous blogger if you are not already ?? Cheers!
lebron shoes http://www.lebronshoes.us

dvtovscfmll@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

mfylvcdjrvx@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

dmvgzop@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

fjdijgeegi@gmail.com

This segment is a rough approximation of visitors who are “more loyal” to your site.
Adam Shaheen Bears Jersey http://www.authenticbearsnflfansmall.com/c-80-bears-adam-shaheen-jersey.aspx

wymkstd@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

zhbowd@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

ufdolkcyx@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

fhoqqtrwu@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

trzvpkza@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

lsmdyefgixp@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

bjoagyqvg@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

manqelf@gmail.com

It’s nearly extremely difficult to see well-aware men and women on this area, however you come across as like you know what you’re preaching about! Excellent
nike flyknit racer http://www.nikeflyknitracer.com

foiqbvb@gmail.com

You’ll find it almost unthinkable to come across well-educated viewers on this matter, but you seem like you comprehend which you’re indicating! Regards
kd 10 http://www.kd-10.com

mzzwkdoi@gmail.com

I just want to tell you that I’m all new to blogging and actually loved your web-site. More than likely I’m want to bookmark your site . You surely come with fantastic well written articles. Many thanks for revealing your blog.
russell westbrook shoes http://www.russellwestbrookshoes.com

glmjcnhpwhr@gmail.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。

dhslmufph@gmail.com

Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I¡®ll probably be again to read much more, thanks for that info.

cxokilc@outlook.com

キルギスとの架け橋(元JICAシニア海外ボランティア) 横田駅伝を走ってきました。
kzckbwkbk http://www.gt10dr2v3l2y0o6h98s0o2o7gibm2560s.org/
[url=http://www.gt10dr2v3l2y0o6h98s0o2o7gibm2560s.org/]ukzckbwkbk[/url]
<a href="http://www.gt10dr2v3l2y0o6h98s0o2o7gibm2560s.org/">akzckbwkbk</a>

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー) URL

プロフィール

matsushin3825

Author:matsushin3825
まっちのブログへようこそ!
・ニックネーム:まっち
・本名:松田信治
・居住地:青梅市
・誕生日:1949年7月25日

自己紹介
・JICAシニア海外ボランティア 平成22年3次隊
 (職種:視覚障がい者指導)
・派遣期間;2011年1月12日~2013年1月11日
・任地:キルギス共和国、ビシケク市
・配属先:視覚聴覚障がい者協会(NGO)
・家族:妻と長女、長男
・血液:O型
・職業:東芝で定年までコンピュータ関係の仕事に従事,(社福)国際視覚障害者援護協会にて3年間勤務,元JICAシニアボランティア
・所属:アキレストラッククラブ、バンバンクラブの伴走サークルに所属
・NPO法人、シニアボランティア経験を活かす 会員
・NPO法人、ホールファミリーケア協会、第37期傾聴ボランティア養成講座(25時間)修了者
・趣味:伴走、手話、傾聴

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
月別アーカイブ
カテゴリ
FC2カウンター